Καλάθι αγορών (0) 0 Καλάθι αγορών

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.

Σας ευχαριστούμε! Τα αγαπημένα σας προϊόντα έχουν μεταφερθεί στο Amway Online

Μεταβείτε στο Amway Online
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ | ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
© Getty Images

Συμβουλές και εργαλεία πώλησης του eSpring

Eπιχειρηματική Ζωή

Έχετε σε μεγάλη εκτίμηση το σύστημα eSpring, αλλά δεν είστε σίγουροι πώς να μεταφέρετε αυτή την εκτίμηση στους πελάτες σας; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, γιατί πρέπει να ξεκινήσετε μαθαίνοντας σωστά τα βασικά. Πριν εντρυφήσετε στις τεχνικές λεπτομέρειες ή αρχίσετε να χρησιμοποιείτε ψηφιακά εργαλεία, όπως τον υπολογιστή εξοικονόμησης eSpring που κυκλοφόρησε πρόσφατα (θα μιλήσουμε γι’ αυτό αργότερα), υπάρχουν τρία βασικά πράγματα που πρέπει πάντα να κάνετε όταν ξεκινάτε μια συνομιλία με τους πελάτες σας:

1. Να προσδιορίζετε τις ανάγκες των πελατών σας

Ανεξάρτητα από το πόσο ενθουσιασμένοι μπορεί να νιώθετε που θα μιλήσετε για όλα τα οφέλη που προσφέρει το eSpring (και είναι πολλά ), το πρώτο βήμα κάθε διαβούλευσης είναι να ακούσετε τι έχει να πει ο πελάτης, ώστε να μπορέσετε να προσδιορίσετε τις ανάγκες του. Κατανοώντας τις βασικές επιθυμίες και τις ανησυχίες του, θα έχετε πολύ καλύτερες πιθανότητες να διατηρήσετε την προσοχή του, ώστε να του δώσετε όλες τις σχετικές πληροφορίες και να του προτείνετε τα σωστά προϊόντα.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό;. Κάνοντας ανοιχτές ερωτήσεις και ακούγοντας προσεκτικά τις απαντήσεις. Οι ανοιχτές ερωτήσεις ξεκινούν με τις λέξεις “τι”, “πώς” και “γιατί”. Αυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε πιο λεπτομερείς απαντήσεις, και όχι απλώς ένα “ναι” ή ένα “όχι”. Δώστε μεγάλη προσοχή σε αυτά που σας λέει ο πελάτης. Κάντε τον να νιώθει ότι τον εκτιμάτε.

2. Δημιουργήστε μια προσωπική σύνδεση

Το δεύτερο βήμα είναι να δημιουργήσετε μια προσωπική σύνδεση με τον πελάτη σας. Έχει ο πελάτης σας τις ίδιες ή παρόμοιες ανάγκες με αυτές που οδήγησαν εσάς στο να αγοράσετε το σύστημα eSpring; Μοιραστείτε μαζί του τη δική σας ιστορία!

3. Εξηγήστε τα οφέλη

Τώρα, εξηγήστε τα οφέλη της μονάδας eSpring με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών σας. Γιατί να εστιάσετε στα οφέλη; Εστιάζοντας στα οφέλη θα δείξετε πώς ένα προϊόν της Amway είναι διαφορετικό ή μοναδικό, θα δημιουργήσετε πίστη στο προϊόν και θα παρουσιάσετε σαφώς μια λύση που θα ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη.

© iStockphoto

Πρακτική διαβούλευσης: αντιστοιχίστε τις ανησυχίες του πελάτη με τα οφέλη του προϊόντος

Είστε έτοιμοι να συναντηθείτε με έναν πελάτη; Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για το πώς μπορείτε να αντιστοιχίσετε τις βασικές ανησυχίες των πελατών σας με τα οφέλη του eSpring κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης:

Ανησυχία: “Δεν μας αρέσει το νερό της βρύσης λόγω της ποιότητας του νερού.”
Όφελος του eSpring: Απομακρύνει τα βλαβερά στοιχεία. Είναι αποτελεσματικό έναντι 160 μολυσματικών ουσιών και καταστρέφει το 99,99% των υδατογενών βακτηρίων και ιών που προκαλούν ασθένειες, καθώς και κύστες*, μύκητες και μούχλα που μπορούν να υπάρχουν στο πόσιμο νερό. Το καλύτερο από όλα, αφήνει στο νερό όλα τα ωφέλιμα μεταλλικά στοιχεία και τα σημαντικά, φυσικά θρεπτικά συστατικά.

Ανησυχία: “Δεν μας αρέσει καθόλου να κουβαλάμε τα βαριά μπουκάλια νερού από το σούπερ μάρκετ.”
Όφελος του eSpring: Η επωνυμία eSpring είναι παγκοσμίως η μεγαλύτερη επωνυμία συστημάτων επεξεργασίας νερού οικιακής χρήσης (με βάση τη Μελέτη Επαλήθευσης Αγορών για τις πωλήσεις παγκοσμίως του 2018) και η συντήρηση του συστήματος είναι απλή. Πρέπει να αλλάζετε το φίλτρο μόνο μία φορά το χρόνο ή μετά από 5.000 λίτρα νερού (όποιο συμβεί πρώτο), με ελάχιστη προσπάθεια.

Ανησυχία: “Δεν θέλουμε να αγοράζουμε πλαστικά μπουκάλια που συσσωρεύουν τόσα πολλά απόβλητα και βλάπτουν το περιβάλλον.”
Όφελος του eSpring: Το eSpring ελαχιστοποιεί τα απόβλητα και την εξάρτηση από τα πλαστικά μπουκάλια μίας χρήσης. Λόγω της προηγμένης τεχνολογίας , δεν σπαταλά νερό με την τακτική καθημερινή χρήση και αποτρέπει επίσης τον πολλαπλασιασμό των πλαστικών αποβλήτων.

Ανησυχία: “Φυσικά και δεν μας αρέσει να πληρώνουμε εμφιαλωμένο νερό.”
Όφελος του eSpring: Ένα από τα χαρακτηριστικά του υπολογιστή εξοικονόμησης eSpring είναι ότι σας δίνει τη δυνατότητα να υπολογίσετε τα χρήματα που εξοικονομείτε με βάση τη χρήση του εμφιαλωμένου νερού κάθε ατόμου. Σε αυτό το σημείο, είναι μια καλή στιγμή να παρουσιάσετε και να μιλήσετε για τον υπολογιστή εξοικονόμησης.


*Η μείωση των κύστεων με υπεριώδη ακτινοβολία αφορά στις κύστες Γιάρδια και Κρυπτοσπορίδιο.

Τρεις συμβουλές για τη χρήση του υπολογιστή εξοικονόμησης eSpring

Συμβουλή 1: Πριν εξοικειωθείτε με το νέο υπολογιστή εξοικονόμησης eSpring™, τσεκάρετε τα εξής:

  1. τη μέση τιμή ανά κυβικό του νερού βρύσης στην πόλη ή την περιοχή όπου ζει ο πελάτης σας,

  2. τη μέση τιμή του εμφιαλωμένου νερού στην πόλη ή την περιοχή όπου ζει ο πελάτης σας (υπολογίστε την τιμή του 1 λίτρου).

Συμβουλή 2: Διασκεδάστε με τον υπολογιστή εξοικονόμησης eSpring™. Μιλήστε για τα ευρήματα του εργαλείου και την πιθανή εξοικονόμηση κόστους για τους πελάτες σας με διασκεδαστικό τρόπο. Για παράδειγμα, εάν το αποτέλεσμα της εξοικονόμησης είναι 1.500 κιλά φορτίου, συγκρίνετέ το με κάτι στο οποίο μπορεί να ανατρέξει εύκολα ο πελάτης - ζυγίζει όσο ένα οικογενειακό αυτοκίνητο!

Δείτε τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε στον υπολογιστή για καλύτερα αποτελέσματα:

  1. μέση τιμή νερού βρύσης ανά κυβικό

  2. μέση τιμή εμφιαλωμένου νερού ανά λίτρο

  3. νοικοκυριό - αριθμός ενηλίκων

  4. νοικοκυριό - αριθμός και ηλικία παιδιών

  5. συνιστώμενη πρόσληψη νερού

Με βάση αυτές τις παραμέτρους, ο υπολογιστής θα σας δώσει μία κατά προσέγγιση εκτίμηση σχετικά:

  1. με την απόσβεση της επένδυσης στο eSpring

  2. με την εξοικονόμηση των χρημάτων ανά έτος

  3. με το βάρος που ένα άτομο δεν θα χρειάζεται πλέον να κουβαλάει μόλις σταματήσει να αγοράζει εμφιαλωμένο νερό

Συμβουλή 3: Για να είστε καλύτερα προετοιμασμένοι για κάθε διαβούλευση για το eSpring, ανεξάρτητα από τις ανησυχίες των πελατών σας, ρίξτε μια ματιά στις εκπαιδευτικές συνεδρίες του Amway Academy, τις ειδικές προσφορές και τις επικοινωνίες σχετικά με το eSpring.
Ενώ είστε στο Amway Academy, είναι ευκαιρία να δείτε τη σειρά με τα βίντεο eSpring που είναι διαθέσιμα στο Amway Media. Μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν στις διαβουλεύσεις σας.

Η Amway Academy σας εύχεται επιτυχημένες συναντήσεις και διαβουλεύσεις!

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας. Τα cookies είναι μικρά αρχεία που τοποθετούνται στο πρόγραμμα περιήγησης και χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους ιστοτόπους για προσαρμόσουν την εμπειρία περιήγησής σας στις δικές σας προσωπικές ανάγκες.

Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Το κατάλαβα