Αγαπημένα (0) 0 Αγαπημένα

Η λίστα με τα αγαπημένα σας είναι κενή!

Σας ευχαριστούμε! Τα αγαπημένα σας προϊόντα έχουν μεταφερθεί στο Amway Online

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ | ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
© Getty Images

Από τους «Boomers» στους «Zoomers»: μια ματιά στις γενιές των ανθρώπων

Διατροφή & Ευεξία

Millennials, Boomers, Zoomers, Γενιά X, Y, Z – έχετε ακούσει αυτούς τους όρους σχετικά με τις γενιές των ανθρώπων, αλλά τι σημαίνουν; Σε αυτό το άρθρο, σας έχουμε μια γενική επισκόπηση σχετικά με τις τέσσερις βασικές γενιές της σημερινής εποχής.

Η γενιά στην οποία γεννιέστε καθορίζει περισσότερα πράγματα από την ηλικία σας. Σηματοδοτεί και διαμορφώνει αναπόφευκτα και στοιχεία της ταυτότητάς σας. Για παράδειγμα, η γενιά των Millennials μεγάλωσε στις δεκαετίες του 1980 και του 1990, κατά τη διάρκεια της «Εποχής της Πληροφορίας», πράγμα που σημαίνει ότι έχει συνηθίσει να παίρνει πληροφορίες γρήγορα και εύκολα. Η γενιά X μεγάλωσε στις δεκαετίες του 1960 και του 1970 με τους δύο γονείς να εργάζονται (κάτι που δεν είχαν βιώσει οι προηγούμενες γενιές) και έτσι έγιναν εξαιρετικά πολυμήχανοι και ανεξάρτητοι επειδή περνούσαν συχνά το χρόνο τους μόνοι στο σπίτι.

Παρακάτω, ρίχνουμε μια ματιά στις τέσσερις μεγάλες γενιές του σήμερα: Γενιά Z, Millennials, Γενιά X και Boomers. Αναφέρουμε συνοπτικά τα χαρακτηριστικά τους, τις ανάγκες υγείας και το τι αναζητούν από τα συμπληρώματα διατροφής.

Boomers (1946–1964)


179 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ευρώπη (22% του συνολικού πληθυσμού ηλικίας 25+)*
Πάνω από το 70% χρησιμοποίησε συμπληρώματα διατροφής τους τελευταίους 12 μήνες**

Πήραν το όνομα τους, λόγω της αύξησης των γεννήσεων που παρατηρήθηκε μετά τη λήξη του πολέμου (baby boomers) και τώρα, οι άνθρωποι αυτής της γενιάς πλησιάζουν σε ηλικία συνταξιοδότησης. Ωστόσο, σε αντίθεση με τους γονείς τους, οι περισσότεροι Boomers επιλέγουν να συνεχίσουν να εργάζονται αντί να αποσυρθούν παραδοσιακά ως συνταξιούχοι χωρίς εργασία. Εξαιτίας αυτού, οι Boomers έχουν ένα δραστήριο τρόπο ζωής γεμάτο χρόνο με την οικογένεια, τους φίλους και τις επαγγελματικές υποχρεώσεις τους. Ενδιαφέρονται περισσότερο από ό,τι οι γονείς τους στην ηλικία τους ώστε να γεράσουν με υγεία και να διατηρούν την ενέργειά τους.

Κύρια θέματα υγείας που τους απασχολούν: Προβλήματα που σχετίζονται με την ηλικία, όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση, η υγεία των αρθρώσεων και των ματιών και η διατήρηση της πνευματικής οξυδέρκειας. Οι άνθρωποι αυτής της γενιάς προτιμούν προϊόντα όπως το Nutrilite™ Double X , το Nutrilite™ Omega-3 Complex ή το Nutrilite™ Cal Mag D Plus .

© Getty Images

Γενιά X (1965–1980)


172 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ευρώπη (21% του συνολικού πληθυσμού ηλικίας 25+)*
Πάνω από το 70% χρησιμοποίησε συμπληρώματα διατροφής τους τελευταίους 12 μήνες**

Η γενιά X αποκαλείται συχνά το «μεσαίο παιδί» επειδή βρίσκεται ανάμεσα στους μεγαλύτερους Boomers και τους νεότερους Millennials. Αυτή η γενιά ήταν η πρώτη που είδε να αυξάνονται οι εργαζόμενες μητέρες και γι’ αυτό, ως παιδιά, πέρασαν περισσότερο χρόνο όντας υπεύθυνοι για τον εαυτό τους σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Αυτό τους μετέτρεψε σε φανατικούς της ανεξαρτησίας και της πνευματικής ευελιξίας. Είναι πιο πιθανό να φτιάξουν κάτι μόνοι τους παρά να ζητήσουν βοήθεια. Η γενιά X ακολούθησε επίσης με ζήλο τις εκάστοτε μόδες σχετικά με τη διατροφή και την άσκηση. Τους ενδιαφέρει να γεράσουν καλά, να παραμένουν δραστήριοι και να καταναλώνουν αγνές τροφές (με λιγότερους υδατάνθρακες, λίπη και γλουτένη).

Κύρια θέματα υγείας που τους απασχολούν: Γενικά προβλήματα όπως πόνοι στην πλάτη και στον αυχένα, κόπωση και έλλειψη ενέργειας. Προτιμούν συμπληρώματα διατροφής που θα τους βοηθήσουν να διατηρούνται υγιείς και δραστήριοι, όπως το Nutrilite™ Vitamin B Plus , το Nutrilite™ All Plant Σκόνη Φυτικών Πρωτεϊνών και το Nutrilite™ Balance Within .

Millennials/Γενιά Y (1981–1996)


172 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ευρώπη (21% του συνολικού πληθυσμού ηλικίας 25+)*
Πάνω από το 80% χρησιμοποίησε συμπληρώματα διατροφής τους τελευταίους 12 μήνες**

Η δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό γενιά του σήμερα, οι Millennials μεγάλωσαν με την ύπαρξη του διαδικτύου. Έχοντας μεγάλη τεχνολογική αντίληψη, είναι μία από τις πρώτες γενιές που εντάχθηκαν στο εργατικό δυναμικό γνωρίζοντας περισσότερα για μια νέα τεχνολογία από πολλούς ανώτερους συναδέλφους τους. Οι Millennials αντιμετώπισαν δυσκολίες στο να εδραιωθούν στο χώρο της εργασίας και καριέρας αφού βρέθηκαν ανάμεσα στους Boomers που δεν είχαν συνταξιοδοτηθεί και στην παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008. Εξαιτίας αυτού, πολλοί Millennials δραστηριοποιούνται σε μία ή δύο θέσεις εργασίας και μπορεί να έχουν και κάποια «παράπλευρη απασχόληση», όπως να πουλάνε χειροποίητες κατασκευές, να προπονούν ανθρώπους στο διαδίκτυο, να εργάζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες, κλπ. Όσον αφορά στις αγορές αγαθών, οι Millennials ενδιαφέρονται περισσότερο για την ευκολία και την εξοικονόμηση χρημάτων. Προτιμούν τις επωνυμίες που προσφέρουν μέγιστη άνεση με το χαμηλότερο κόστος.

Κύρια θέματα υγείας που τους απασχολούν: Σχετίζονται περισσότερο με τη συνολική ευεξία και το ανοσοποιητικό σύστημα, όπως η ανακούφιση από το άγχος, την κούραση και την κόπωση. Εστιάζουν πολύ στην υγιή εμφάνιση. Σε σύγκριση με τη γενιά X και τους Boomers, αναζητούν ενεργά εναλλακτικές μορφές που είναι αποτελεσματικές, γευστικές και βολικές, όπως τα συμπληρώματα σε μορφή ζελέ, εμπλουτισμένα ροφήματα ή σκόνες που λιώνουν γρήγορα.

Προτιμούν προϊόντα που προάγουν την ευεξία έχοντας έντονη σωματική δραστηριότητα και δίνουν έμφαση στο ανοσοποιητικό σύστημα .

© Getty Images

Γενιά Z (1997–2012)


138 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ευρώπη (16% του συνολικού πληθυσμού ηλικίας 25+)*
Πάνω από το 78% χρησιμοποίησε συμπληρώματα διατροφής τους τελευταίους 12 μήνες**

Ως η νεότερη γενιά σε αυτό το άρθρο, οι περισσότεροι άνθρωποι της γενιάς των Zers (που ονομάζονται επίσης "Zoomers") έχουν μόλις αρχίσει να εμφανίζονται στον επαγγελματικό στίβο. Είναι πολύ ενεργοί σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Όπως και οι Millennials, οι άνθρωποι της γενιάς Z έχουν απίστευτες τεχνολογικές γνώσεις και είναι πιθανό να μπορούν να επισκευάσουν μόνοι τους τον υπολογιστή τους αντί να το πάνε σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα επισκευών. Φυλετικά και εθνολογικά είναι περισσότερο ποικιλόμορφοι από οποιαδήποτε προηγούμενη γενιά και τείνουν να επενδύουν περισσότερο στη μόρφωσή τους. Εξαιτίας αυτού, η γενιά Z δεν θέλει να εκτίθεται σε υπερβολικές πληροφορίες (π.χ. «πληθώρα ή έκρηξη πληροφοριών»). Αντίθετα, θέλουν να γνωρίζουν μόνο αυτό που είναι το πιο σημαντικό.

Κύρια θέματα υγείας που τους απασχολούν: Η πνευματική υγεία και τα προβλήματα ύπνου αποτελούν κορυφαία προτεραιότητά τους. Ανησυχούν για το πώς η υγεία και η διατροφή τους επηρεάζουν το ένα το άλλο. Αναζητούν προϊόντα που να έχουν γρήγορο αποτέλεσμα και ευχάριστη μορφή, όπως τα συμπληρώματα διατροφής σε μορφή ζελέ.


*Euromonitor International, 2020, βάση = το σύνολο του πληθυσμού της Ευρώπης άνω των 20 ετών
**Ipsos, 2020, 6 Ευρωπαϊκές χώρες, Τουρκία & Αυστραλία

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας. Τα cookies είναι μικρά αρχεία που τοποθετούνται στο πρόγραμμα περιήγησης και χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους ιστοτόπους για προσαρμόσουν την εμπειρία περιήγησής σας στις δικές σας προσωπικές ανάγκες.

Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Το κατάλαβα